Galeri

Çözüm Hasarın Doğru Tespit Edilmesinde

Servislerin en büyük ve önemli müşterisi sigorta şirketleri. Zira servis gelirlerinin %70’i kazalı araçların onarımlarından geliyor. Bu durumda bayiler servislerine araç çekebilmek için iki ana strateji izliyorlar: Yeni araç ile birlikte sigorta poliçesi sat, poliçesini sattığı şirletin anlaşmalı servisi ol, kazalı araç geldiğinde de parça ve işçilikten para kazan. Periyodik bakım ücretlerini minimumda belirliyerek garanti […]

Müşterim Ne İstiyor?

Toplumun önemli unsurlarından biri ticari şirkettir. Çoğu zaman amacının kâr etmek olduğu söylenen şirket topluma hizmet eder. Şirket toplum için fayda yaratmazsa -hedefi ve buna göre oluşturduğu organizasyon yapısı ne olursa olsun- ürününe alıcı bulamaz. Tüketici kendisine sunulan ürünü değil faydasını satın alır. Müşterisine fayda yaratamayan şirket ekonomideki iniş çıkışları –rüzgarda savrulan yaprak misali- takip […]