Biz Kimiz?

ayhan

 

 

 

 

 

Ayhan Dayoğlu, ACC

Profosyonel Yöneti Koçu, Eğitmen

Ayhan Dayoğlu, Haydarpaşa Teknik Lisesi’nin ardından 1988 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) Makina Mühendisliği Bölümü’nden mezun olmuş ve daha sonra YTÜ ve SU’dan (Sabancı Üniversitesi) sırasıyla yüksek lisans ve Executive MBA derecelerini almıştır.

Daf Bus ve Thermo King ürünlerinden sorumlu satış sonrası hizmetler müdürü olarak Boronkay A.Ş.’de göreve başlayan ve altı yıl boyunca burada çalışan Ayhan, daha sonra otobüs grubu Satış Sonrası Hizmetler Müdürü olarak Temsa A.Ş.’ye geçmiştir. Temsa bünyesinde tüm ürün grubu ve markaların yedek parça ve servis hizmetlerinin değişik alanlarında yönetici olarak çalıştıktan sonra; Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Hizmetler Türkiye Direktörü olmuş ve ailesiyle birlikte Adana’ya yerleşmiştir. İki yıllık Türkiye Direktörlüğü görevinin ardından, şirketin Mısır’daki otobüs fabrikasına Genel Müdür olarak atanmış ve 30 Eylül 2011 yılına kadar Kahire’de yaşamıştır.

Ayhan, Temsa’da geçirdiği uzun ve eğitici dönemin ardından, bir başka Sabancı Holding kuruluşu olan Aksigorta’ya otomotiv ve network (şebeke) yönetimi deneyimi sebebiyle, hasar ve operasyondan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır. Aksigorta’daki ana sorumluluğu; servis, yedek parça, asistans, hastane vb hizmet sağlayıcı kişi ve kuruluşlar ile ilgili ilişkileri yönetmek ve bir milyar TL mertebesindeki tazminat bütçesini şirketin büyüme ve karlılığını artırmasına destek olacak şekilde yönetmek olan Ayhan 2016 yılının Ağustos ayında Aksigorta’dan ayrılarak Arkeon Danışmanlık Ticaret ve Limited Şirketini kurdu.

Gerekli olan aksiyonları almak için en önemli hususun verimli & mutlu çalışan bireyler olduğuna inanan ve çalışmalarında etrafındaki kişilerin yetenek ve yetkinliğinin artırılmasına odaklanan Ayhan, kendi koçluk sürecinin ardından, ICF (International Coaching Federation) onaylı EGCP (Eurasian Gestalt Coaching Program) ve GGW (Gestalt Group Works) çalışmalarını başarıyla tamamlamıştır. Koçluk ve eğitimle ilgili çalışmalarına FLOW Coaching International ve FLOW Leadership Institute ile devam eden Ayhan’ın 500 saatin üzerinde profesyonel yönetsel koçluk deneyimi bulunmaktadır. Ayhan’ın eğitim verdiği konular arasında Liderlik gelişimi; yönetsel yetkinliklerin geliştirilmesi; takım koçluğu ve ekip yönetimi, vb. yer almaktadır.

 

www.dayoglu.com


nurettincolak

 

 

 

 

 

Nurettin Çolak
Uzmanlık Alanları
*Teknik Eğitimler (Otomotiv)
*Motorlu araçlarda Homolagasyon
*Teknik Danışmanlık

Kişisel Bilgiler        : 1959 Trabzon doğumlu.

Lisans : Yıldız Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi, Makina Mühendisliği Bölümü – 1984

 

Mesleki Bilgiler       :

Ulusoy Holding                    Teknik Müdür                       10 Yıl

Temsa A.Ş.                          Servis Yöneticisi                    2 Yıl

Eğitim Yöneticisi                 10 Yıl

 

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Motor Teknolojileri eğitimi ( Cambridge Üniversitesi’ne bağlı CCAT’de )
Otobüs Sürüş Teknikleri /Almanya
Otobüs Teknolojisi /Almanya
Otobüslerde Yeni Teknolojiler ve Elektrik Sistemleri /Japonya
ABS&SRS Sistemleri /Japonya
Otomatik Şanzıman Semineri/ İstanbul
Araçlarda Arıza Teşhis Teknikleri /Japonya
Hafif Ticari Araçlarda Güç Aktarma Organları /Japonya
Mekanik Şanzıman Eğitimi /Japonya
Euro 4 Motor Teknolojisi /Japonya
ZF Astronik, Ecomat4, İntarder ve Mekanik Şanzıman Eğitimi / İstanbul
Yaratıcı Problem Çözme ve Karar Alma Teknikleri
Yöneticilik ve Yönetim Becerileri
Müşteri ilişkilerinde Mükemmellik
Performans ve Gelişim Yönetimi
Temel İletişim Becerileri
Stratejik Düşünme

Özet Bilgi:

Nurettin Çolak, Teknik Eğitimler, Yönetim  ve Tadilatlar kapsamında araç projelendirme alanlarda 29 yıllık bir deneyime sahiptir.
Ulusoy Holding’de çalışılan yıllar içerisinde (1988-1998) , servis teknisyenlerine yönelik teknik eğitimler ve sürücüler için ise, Güvenli ve Ekonomik Araç Kullanımı eğitimlerinin verilmesini,

Temsa’da çalışılan yıllar içerisinde ise,Yurtiçi ve Yurt Dışında ( İtalya, Cezayir, Suudi Arabistan, Suriye, Mısır ) Teknik Personel için Teknik Eğitimler, Şoförlere yönelik Güvenli ve Ekonomik Araç Kullanım Eğitimleri, Bayilerde Çalışan Araç Satış Personeli için Araç Tanıtım Eğitimleri,  Servis Yöneticileri için, Müşteri Memnuniyetini Artırma Yöntemleri ve İletişim Beçerileri Eğitimlerinin verilmesini ve Türkiye’de ilk kez İnternet üzerinden “www.kaptanlarkulubu.org” sitesinde kaptanlara yönelik uzaktan eğitimlerin hazırlanmasını  ve sunulmasını gerçekleştirmiştir.

Makina Mühendisleri odasında, motorlu araçlarda homologasyon işlemleri konusunda seminer ve eğitimler vermektedir.


osman

 

 

 

 

 

Osman Kaya
Uzmanlık Alanları
*Teknik
*NonTeknik
*İletişim ve Davranış
*Danışman

 

Kişisel Bilgiler        : 1970 Manisa doğumlu.

Eğitim Bilgileri        :

Doktora                    : Maltepe Üniversite İşletme Doktorası – Devam

Yüksek Lisans       : Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim ve Organizasyon Bölümü – 2002

Lisans                       : İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi, Makina Mühendisliği Bölümü – 1991

Mesleki Bilgiler       :

Renault                                 Eğitim Yöneticisi                 3 Yıl

Hyundai Assan                    Eğitim Yöneticisi                 2 Yıl

Doğuş Otomotiv                   Eğitim Yöneticisi                 18 Yıl

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Pedagojik, Didaktik ve Mesleki eğitim sertifikalı eğitimleri (Eğitim Yöneticisi olarak görev yaptığı kurumlardan)

VW AG Teknik ve Teknik olmayan eğitmen diplomaları

Özet Bilgi:

Osman Kaya, Eğitim, Yönetim, Organizasyon, Otomotiv, Mesleki Eğitim gibi alanlarda 25 yıl çalışarak deneyim sahiptir. Kariyeri boyunca yaklaşık 18.000 adamgün eğitim ve seminer vererek konusunda en deneyimli eğitim danışmanlarındandır.

Doğuş Otomotiv’de Volkswagen markası bünyesinde distribütör ve yetkili satıcı ağı eğitimlerinin oluşturulması ve geliştirilmesi, teknik, davranış ve yönetim eğitimlerinin verilmesi; tüm eğitim faaliyetlerinin organizasyonu, gerçekleştirilmesi ve sahada iş sonuçları ile ilişkilendirilmesi gibi konularda aktif rol almıştır.

Otomotiv ve Eğitim sektörü başta olmak üzere, çeşitli sektörlerde eğitimler ve seminerler vermiş, eğitim ihtiyaç analizi, geliştirme faaliyetleri, organizasyon ve yönetim faaliyetlerinde bulunmuştur. Çalışma döneminde Mentor’luk eğitimlerini tamamlayarak Mentor olarak birçok Mentee ile çalışmıştır.

MEB ile yapılan ortak çalışmalar ile birçok okulda özel sınıfların açılması, eğitim faaliyetleri, uluslararası proje ve seminerler, ulusal ve uluslararası yarışma organizasyonlarında bulunmuştur. Otomotiv hizmet sektörü çalışanları için birçok meslek eğitimi geliştirme ve gerçekleştirme, gözlem ve danışmanlık faaliyetleri Osman Kaya’nın uzmanlık alanları arasındadır. Bunun yanında Otomotiv sektöründe; Satış Sonrası Teknik ve Teknik Olmayan Eğitimler, Satış Eğitimleri, Teknoloji, farklı sektörlere iletişim ve davranış eğitimleri vermektedir.


aydin

 

 

 

 

 

Aydın Altıntaş
Uzmanlık Alanları
*Teknik
*NonTeknik
*Servis İşletim
*İş Güvenliği

Kişisel Bilgiler        : 1965 Niksar doğumlu.

Eğitim Bilgileri        :

Yüksek Lisans       : Marmara Üniversitesi Çağdaş Bilimler Enstitüsü, pre-MBA – 2004

İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Fakültesi, Makine Yüksek Mühendisliği – 1990

Lisans   : İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi,
Makina Mühendisliği Bölümü – 1987

 

Mesleki Bilgiler       :

Chrysler KİTAŞ                            Proje Mühendisi                                                                4 yıl

Mazda Motor Türkiye A.Ş.       Servis Müdürü Yardımcısı ve Eğitim Uzmanı                  5 yıl

Skoda Türkiye Distribütörü Yüce Auto A.Ş.       Satış Sonrası Hizmetler Müdürü           13 yıl

 

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

A sınıfı İş Güvenliği Uzmanı

Kurum içi mesleki eğitimleri

Özet Bilgi:

İş hayatı boyunca bir çok başarılara imza atan Altıntaş, Chrysler bünyesinde imalat süreçlerinde araç parçalarının yerlileştirme, dizayn ve iyileştirme konularında mühendislik çalışmaları yapmıştır.

Mazda bünyesinde servis hizmetlerinin iyileştirilmesi, ürün ve kalite bilgilerinin derlenmesi ve üreticiye bildirilmesi, garanti prosedürlerinin oluşturulması, araç uygunluk belgelerinin hazırlanması, müşteri şikayetlerinin incelenmesi, eğitim planlarının yapılması ve verilmesi konularında çalışmıştır.

Skoda SSH Müdürlüğü sırasında temel anahtar göstergelerin takibi ve aksiyon alınması, bayi ağı kurulması, standartların belirlenmesi, parça ve servis hizmet politikalarının oluşturulması, garanti prosedürleri takibi, müşteri memnuniyeti iyileştirme çalışmaları, yol yardımı, ürün problemleri ve eğitim gibi tüm satış sonrası faaliyetleri yürütmüş ve yönetmiştir.

Çalıştığı markalarda birçok ürün, marka, teknik, süreç ve yönetim eğitimler alarak bu alanlarda da uzmanlaşmıştır. Halen; Servis İşletim ve Müşteri memnuniyeti, İş Güvenliği ve Araç Teknik Eğitimleri vermektedir.


mustafa

 

 

 

 

 

Dr. Mustafa Şehirli
Uzmanlık Alanları
*Müşteri İlişkileri
*Çağrı Merkezi
*Koçluk

Kişisel Bilgiler        : 1972 Karabük doğumlu

Eğitim Bilgileri        :

Doktora : Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü – 2016

Yüksek Lisans : Marmara Üniversitesi İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü – 1998

Lisans : İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği – 1994

Mesleki Bilgiler       :

Ford                                                   Servis Müdürü                                             1 Yıl

İGDAŞ Endüstriyel Gaz                   Satış Sorumlusu                                         2 Yıl

Doğuş Otomotiv                              Müşteri İlişkileri Operasyon Şefi               6 Yıl

Doğuş Otomotiv                              Müşteri İlişkileri ve Operasyon Müdürü   9 Yıl

Doğuş Otomotiv                              Değer ve İlgi Merkezi Müdürü                   2 Yıl

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Yönetim Koçu sertifikası

Kurum içi mesleki eğitimleri

Özet Bilgi:

Mustafa Şehirli, meslek hayatı boyunca ilgi, istek ve şikayet yönetimiyle müşterilere olumlu deneyimler yaşatmayı amaç edinmiştir. Ayrıca outsource edilmiş olan yol yardım hizmetleri ve sosyal medyayı da kapsayan ön ofis operasyonlarının da iş sorumluluğunu yürütmüştür. Tüm müşteri telefonlarını en fazla ikinci çalışta açmak, 7/24 müşteri e-postalarına 15 dk. içinde cevaplandırmak şikayetlere, en geç 72 saat içinde hedef aksiyonunu gerçekleştirerek, güvenilir ve hızlı çözüm odaklı çalışmayı hedefleyen ekipler yetiştirmiştir.

2014 yılında yeni kurulan “Değer ve İlgi Merkezi”nde ki Müdürlük görevinde; Müşterilere en doğru deneyimi yaşatmak, onlara kendilerini değerli hissettirerek uzun dönemli sadakatlerini sağlamak amacıyla tüm müşteri deneyimi operasyonlarını tek merkezde ve inhouse olarak yürütmek üzere bir departman kurulmasına öncülük etmiştir. DİM (Değer ve İlgi Merkezi) 2016 yılında önce Avrupa, sonra da ABD’de dünya genelinde Call Center World yarışmasında en iyi müşteri deneyimi kategorisinde birincilik ödülü kazanmıştır.

Doktora tezini «Müşterilerin Hizmet Almış Oldukları Servis Şirketini Terk Etme Nedenleri ve Geri Dönme Niyetleri» konusunda hazırlamıştır.

Doğuş Otomotiv’de İç Eğitmen, Bahçeşehir Üniversitesi’nde Dış Öğretim Görevlisi olarak görev almıştır.


sekim

 

 

 

 

 

M. Selim Akınoğlu
Uzmanlık Alanları
*İkinci El
*Filo Satış
*Aksesuar

Kişisel Bilgiler: 1969 İstanbul doğumlu

Eğitim Bilgileri        :

Lisans                       :Marmara Üniversitesi İktisat fakültesi – 1996

Mesleki Bilgiler :

Işıklar Ambalaj                     İhracat Bölge Müdürü                                                        2 Yıl

DOD (İkinci El Markası)      Kurucularından                                                                   4 Yıl

Çağlayan Elektronik           İş Geliştirme ve Ürün Müdürü                                           2 Yıl

Elektronet A.Ş.                     Kanal Geliştirme ve ürün Müdürü                                    4 Yıl

Nissan             Filo Satış, Kurumsal İkinci El Operasyonlar ve Carbook Kurucusu  4 Yıl

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Kurum içi mesleki eğitimleri

Özet Bilgi:

Selim Akınoğlu, Işıklar Ambalaj’da İhracat Bölge Müdürü olarak başladığı profesyonel iş hayatında 2000-2004 yılları arasında sektörün ilk kurumsal ikinci el markası DOD’un kurucu kadrosunda yer almıştır. 2011 yılına kadar otomotiv ve GSM aksesuar satışı alanında deneyim kazanmıştır.

2011 yılında çalışmaya başladığı Nissan’da, kurumsal ikinci el operasyonları ile Carbook “Onaylanmış İkinci el Araçlar” markasını oluşturmuştur. Daha sonra görevine “Filo Satış” ile devam ederek süreç iyileştirmelerinde bulunmuştur. Bu görevi sırasında farklı iş ortakları ile pazar payının arttırılmasına önemli katkılar sağlamıştır.


coskun

 

 

 

 

 

Coşkun Burçin Tomurcuk
Uzmanlık Alanları
*Lojistik
*Kalite
*Yalın

Kişisel Bilgiler        : 1973 Gölcük doğumlu.

Eğitim Bilgileri        :

Lisans                       : Kocaeli Üniversitesi İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü –  1996

Mesleki Bilgiler       :

Doğuş Otomotiv                   Araç Dağıtım Yöneticisi                 17 Yıl

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Toplam Kalite Yönetimi, Zaman Yönetimi, Mentorluk, Proje Yönetimi, Yalın Yönetim Liderliği, Raporlama Teknikleri, Anlayarak hızlı okuma, Eğitimcinin Eğitimi, Hedef Belirleme, İşyerinde Koçluk ve Grid Yönetim Sistemi eğitimlerini almıştır.

Özet Bilgi:

İş hayatına Lojistik Uzmanı olarak otomotiv sektöründe başlamıştır. Lojistik ana faaliyet konularına ek olarak toplam kalite yönetimi ve yalın yönetim konularında uzmanlaşarak çalışmalarıma devam etmiştir.

2001 yılında Ulusal Kalite Başarı Ödülü’nü kazanmasını sağlayan başarılara imza atmıştır.

Toplam Kalite ve Yalın Yönetim stratejilerine yönelik çalışmalarını, önceliklendirerek sürdürülebilir kalite yönetimi ve sürekli iyileştirme konuları ile halen eğitmen olarak yoluna devam etmektedir.

Kurumsal ve bireysel olarak gerçekleştirdiği eğitimlere ek olarak, Kocaeli Üniversitesi ve Çanakkale 18 Mart Üniversiteleri’nde organize edilen Lojistik çalıştaylarında eğitmen ve danışman olarak görev almıştır.

Lojistik Uzmanı ve Yöneticisi, Toplam Kalite Yöneticisi, Yalın Yönetim Lideri, Eğitmen ve Mentor olarak 22 yıllık deneyime sahip olan Tomurcuk, halen, sürekli iyileştirme için kurumsal ve bireysel özgüven konusunda yeni bir eğitim programı üzerinde çalışmalarıma devam etmektedir.


hasan

 

 

 

 

 

Hasan Karakaya
Uzmanlık Alanları
*Boya

Kişisel Bilgiler        : 1955 İstanbul doğumlu.

Eğitim Bilgileri        :

Lisans                       : Ankara Devlet Mühendislik Mimarlık Akademisi Kimya Mühendisliği Fakültesi, Kimya Mühendisliği Bölümü –  1980

Mesleki Bilgiler       :

Kozmetik ve Kimya Firması                                  Kimya Mühendisi                3 Yıl

Marshall Boya           Otomobil Boyaları Pazarlama Teknik Departmanı       2 Yıl

Marshall Boya Alman Herbert – Otomobil Boyaları Eğitim Merkezi Eğitim Şefi 27 Yıl

Sertifika ve Mesleki Eğitim Bilgiler:

Marshall, Herberts, Standox ve Dupont Oto Boya Sistemleri eğitimleri

Özet Bilgi:

Bir kozmetik ve kimya firmasında 3 yıl çalıştıktan sonra 1985 yılında Boya Firmasında Otomobil boyaları pazarlama teknik departmanında 2 yıl çalışmıştır.

1987 yılında Marshall Boya ile Alman Herbert – Standox işbirliğiyle Türkiye’de ilk defa açılan Otomobil Boyaları Eğitim Merkezi’nde Eğitim Şefi olarak göreve atanmıştır. Almanya Standox Eğitim Merkezi oto boya teknolojilerini Türkiye pazarına uyarlayıp boya teknisyenlerine, otomobil servis yöneticilerine, teorik ve pratik eğitimler vererek Standox oto boyaları markasının Türkiye’de yayılmasını ve doğru teknikte kullanılmasın sağlamıştır. Eğitim hizmetlerinde 2014 yılı sonuna kadar 25.000 personele bu eğitimler sertifikalı olarak verilmesinde eğitim ve yönetim aşamalarında önemli katkılar sağlamıştır.

İç eğitimlerin yanı sıra otomobil marka servislerinde yeni teknoloji su bazlı boya bilgileri işbaşı eğitimleriyle tüm Türkiye’de verilmesini sağlamıştır.

2007 yılında, bilgi ve deneyimlerini «Otomobil Boyama Sistemleri» adlı kitaba aktararak, Dupont Türkiye tarafından 2007 yılında yayınlanan “ Oto Boyama Sistemleri” kitabını hazırlamıştır. Halen, meslek liselerinin boya bölümlerinde ve Kocaeli Boyacılık Yüksek Okulu’nda ders kitabı olarak okutulmaktadır.

1998 yılında Globalde Amerika Dupont firmasına geçtikten sonra markalı servislerde Teknik Kalite Denetimi, Servis Verimliliği ve Karlılığı çalışmalarını yaparak katkı sağlamıştır, 2014 yılı sonunda bu firmadan emekli olmuştur.

Danışman ve Boya Eğitmenidir. Boya Atölyeleri denetimleri ve MYK’dan alınan onay doğrultusunda Otomobil Boya Teknisyenlerine Mesleki Yeterlilik sınavları gerçekleştirmektedir.